top of page

Søkeresultater

60 elementer funnet

Blogginnlegg (19)

  • Resertifisert som Kvalitetsklubb

    Gullhaug IL ble i 2014, som første lag i Vestfold sertifisert som Kvalitetsklubb på nivå 1. Vi har de siste årene jobbet med å resertifisert oss. Arbeidet stoppet dessverre opp under pandemien, men i januar 2022 kunne vi endelig slippe jubelen løs, da vi på nytt ble godkjent som Kvalitetsklubb!⚽️

  • Åpen treningsuke

    Velkommen til åpen treningsuke på Gullhaug i uke 14. Spre det glade budskapet og ta med barn som har lyst til å prøve å spille fotball til åpen trening. En særlig oppfordring til alle jenter om å bli med. Vi ønsker oss like mange jenter som gutter i klubben! Del gjerne innlegget så vi når mange nye fjes!

  • Fair Play-skole

    G2011 og G2010 gjennomførte sin første Fair Play-skole på Klubbhuset igår kveld. NFF sin Fair Play-veileder Atle Larsen formidlet et veldig viktig budskap om respekt, raushet og god folkeskikk på en flott måte. Spillerne deltok ivrig i diskusjonen og det ble gode refleksjoner, som skal ende opp i en forpliktende Fair Play-kontrakt for lagene. En flott kveld for fotballens holdningsskapende arbeid ⚽️👏🏻

Vis alle

Andre sider (40)

  • Utleie | Gullhaug

    Utleie av klubbhuset Klubbhuset på Gullhaug leies ut til enkle og lukkede arrangementer som barnebursdager, møter og liknende. Vi leier også ut til konfirmasjoner og liknende familiesammenkomster. Klubbhuset leies ikke ut til fester hvor det serveres alkohol, men det kan for eksempel serveres vin i familiesammenkomster. ​ Renhold: Siden dette driftes på frivillig basis har vi følgende policy angående renhold og rydding: GIL sørger for vasking av gulv minst en gang i uken, flere ganger i uken dersom det behøves. Ved større arrangement som konfirmasjoner bestreber vi oss til å vaske dagen før. Andre behov må varsles og kan medføre økt leiepris ​ Alle som leier klubbhuset skal: Koste over gulv med stor kost (denne skal stå ved kjøleskapet), liten kost og brett er også tilgjengelig. Rydde all søppel, bruk søppelkasser rundt klubbhuset - hvis disse er fulle, i søplesekker som settes ved utgangsdør. (Sorte og hvite søppelsekker skal ligge i høyskap på kjøkkenet) Vaske og sette på plass alt utstyr som er brukt (bord, stoler og benker) Varsle om uregelmessigheter, mangler og hvis noe er ødelagt ​ Klubbhuset skal være i samme forfatning eller bedre når dere forlater klubbhuset. For forespørsel om leie av klubbhus kontakt oss her på e-post ​ Gullhaug IL anser at leietaker aksepterer disse retningslinjene, og at de er lest og forstått ved leie av klubbhuset. Siste nytt

  • Aktivitetskalender | Gullhaug

    Sesongens kamper - 2022

  • 2. Organisasjon | Gullhaug

    2.1 Klubbhåndbok 2.2 Organisasjonskart 2.3 Årshjulet ​

Vis alle
bottom of page